Το  έγκλημα  της  παραχώρησης  της  εταιρίας  σιδηροδρόμων Ελλάδος  είχε   σαν  αποτέλεσμα   την   πλήρη  διάλυση. 

 Τραγικό  αποτέλεσμα   τού  ξεπουλήματος είναι οτι  οι νεκροί  και   οι  δεκάδες  τραυματίες  πού   ανασύρουν   μέσα   από  τα  συντρίμμια μετριούνται ακόμα .Η  σύγκρουση  της  επιβατικής αμαξοστοιχίας με εμπορικό τρένο συνέβη αργά το βράδυ της Τρίτης,  στο ύψος της Λάρισας. 

Σε ανθρώπινο λάθος φαίνεται ότι οφείλεται το τραγικό δυστύχημα,  σύμφωνα με αξιωματικούς της πυροσβεστικής, έγινε κάποιο λάθος στην αλλαγή των σιδηροδρομικών γραμμών καθώς οι αμαξοστοιχίες  βρέθηκαν στην ίδια γραμμή. 

Σύμφωνα   με  τις  πρώτες  δηλώσεις  επιζώντων  επιβατών,  μετά  το   αρχικό  σοκ  πού  προκάλεσε  η  σφοδρή  σύγκρουση,  εκδηλώθηκαν   σκηνές   πανικού  και   αλλοφροσύνης  στην  προσπάθεια  τους  να  βγουν  από  τα  συντρίμμια .

Δυστυχώς όσο  περνάνε  οι  ώρες  βγαίνουν  καινούργια  στοιχεία   και  ο  αριθμός  των   νεκρών αυξάνεται   συνεχώς .  

Βαριές οι κυβερνητικές ευθύνες για το δυστύχημα στα Τέμπη συνέπεια της διάλυση των σιδηροδρόμων. Τεράστιες  οι  πολιτικές  ευθύνες  σύμφωνα   με  τις  μαρτυρίες  υπαλλήλων   πού  γνωρίζουν  από  πρώτο  χέρι   τί  συμβαίνει . Επί 23 χρόνια και ενώ έχουν δαπανηθεί περισσότερα από 15 δισ. ευρώ, τα ελληνικά τρένα βρίσκονται στην εποχή του Τρικούπη. Από τότε έχουν κυβερνήσει τη χώρα οι Κώστας Σημίτης, Κώστας Καραμανλής, Γιώργος Παπανδρέου, Λουκάς Παπαδήμας,  Αντώνης Σαμαράς, Αλέξης Τσίπρας και Κυριάκος Μητσοτάκης  με αντίστοιχους αρμόδιους υπουργούς.

Είμαι υποχρεωμένος να αναφέρω τα στοιχεία τα οποία  αποδεικνύουν   τα  διαχρονικά  οικονομικά  και   όχι   μόνο  εγκλήματα  τού  καθεστωτικού  μηχανισμού . Ο γραμματέας της ΓΣΕΕ ανέφερε «είναι διαχρονικό το έγκλημα με τα σιδηροδρομικά έργα»  και πρόσθεσε «να θυμίσω από το 1975 αγωνίζεται η χώρα μας να φτάσει ένα δίκτυο υψηλών ταχυτήτων, μέχρι δηλαδή 200χλμ, όταν σε άλλες χώρες παλεύουν για 500. Με μια διπλή γραμμή, άξονα  όπου δεν έχει ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια, ενώ τα σύγχρονα συστήματα GPS δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμα, δεν λειτουργούν». μάλιστα όπως αποκάλυψε «κάποια έχουν αγοραστεί πολύ πριν, από το 2000».Ο γραμματέας της ΓΣΕΕ επιπλέον ανέφερε: «δεν μπορώ να διανοηθώ ότι έχουμε τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία μεταφορών ιδιωτικοποιημένη, τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία επισκευών ιδιωτικοποιημένη, και ότι ο ΟΣΕ δεν έχει τα χρήματα που απαιτούνται για να συντηρεί το δίκτυό του. Δεν είναι σημερινό φαινόμενο, είναι διαχρονικό και η ευθύνη όλων των κυβερνήσεων ήταν αυτή». Επιπλέον, υπογράμμισε ότι «τα χρήματα τα οποία έχουν δαπανηθεί είναι παρά πολλά. Για παράδειγμα, στη Γαλλία έχουν δαπανηθεί 5 δισ. ενώ στην χώρα μας  πάνω από 15 δισεκατομμύρια  και δεν έχουμε σιδηρόδρομο».

 Η HELLENIC TRAIN Α.Ε., μέλος του ομίλου FS, είναι ιδιωτική εταιρεία και ο βασικός πάροχος σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών & εμπορευμάτων στην Ελλάδα. Η εταιρεία, παρέχει σιδηροδρομικές υπηρεσίες, χρησιμοποιώντας το δίκτυο και την εν γένει σιδηροδρομική υποδομή του οργανισμού σιδηροδρόμων Ελλάδος. 

Ας  δούμε  τώρα  ποιός  είναι  ο  ιδιοκτήτης 

Γονικός οργανισμόςΙταλικοί κρατικοί σιδηρόδρομοι

Κάτοχοςtrenitalia

Κεντρικά γραφείαΑθήνα

Έσοδα: 106,3 εκατομμύρια eur (2020)

Αριθμός εργαζομένων1.063 (2020)

 Το  δίκτυο  δηλαδή  υποτίθεται ότι συντηρεί  ο  ΟΣΕ  με  έξοδα  τού  ελληνικού  δημοσίου  και  η  ιταλική   εταιρία  παίρνει  τα  κέρδη .

Στις 15 Φεβρουαρίου 2023, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να παραπέμψει την Ελλάδα στο Δικαστήριο δείτε ΕΔΩ επειδή δεν εκπλήρωσε τις υποχρεώσεις που υπέχει δυνάμει της οδηγίας για τη δημιουργία ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου (2012/34/ΕΕ).

 Και σε  αυτή  την  περίπτωση  βλέπουμε  καθαρά   ότι  δεν  γίνετε   αποκρατικοποίηση   αλλά  ξεπούλημα   δημόσιας  εθνικής  περιουσίας   σε   ξένο  κράτος,  όπως   ακριβώς  έγινε   και  με  τα   αεροδρόμια. Μοναδική  διαφορά  το  χρώμα  της  σημαίας   τού  άρπαγα. Εάν  μάθουν   οι  Έλληνες  πολίτες   τούς   χαριστικούς  στην  κυριολεξία  όρους  της  παραχώρησης  στους  Ιταλούς  θα  μείνουν  κυριολεκτικά  άφωνοι . 

Δεν πρέπει να ξεχνούμε όπως στα Τέμπη έτσι και στο Μάτι έτσι και στις πυρκαγιές  έτσι και στις πλημμύρες,   δεν   είμαστε  ασφαλείς, μας κυβερνούν ανεύθυνοι ειδήμονες, οι οποίοι νομίζουν ότι με μία παραίτηση υπουργού ή υφυπουργού θα λυθεί το πρόβλημα, κάποιος πρέπει να τους πει ότι οι άνθρωποι δεν γυρίζουν πίσω  επειδή παραιτούνται τυπικά για κάποιο διάστημα .

Η  θυσία   ανθρώπων  θα  σταματήσει  μόνο όταν  αποφασίσουμε   όλοι  εμείς   οι  πολίτες  ενωμένοι να ελέγξουμε, να εγκρίνουμε και να τοποθετήσουμε  ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ σε θέσεις ευθύνης, άνθρωποι που θα σκέφτονται , θα πράττουν και θα αποφασίζουν με γνώμονα την ασφάλεια και τα συμφέροντα των πολιτών και  όχι των όποιων εταιρειών.  

Αθάνατοι οι άνθρωποι που χάθηκαν, δύναμη στους ανθρώπους που έμειναν πίσω να θρηνούν.

Συντάκτης Νικολάου Θεόδωρος

 



ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ:

1. ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: http://www.artemis-sorras.gr

2. ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ: http://600dis.oramaellas.gr

3. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr

4. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr

5. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr

=======================

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:https://ypomnima.artemis-sorras.gr/

 

 

ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ

ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ
ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ.

ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ:

1) 6944160908

2) 6944518688 

3)  6975757261 &

 Emailesykpdstereasellados@gmail.com